ADUAN MASALAH SCHOOLNET


KEPADA SEMUA PENGETUA DAN GURU BESAR,

TUAN/PUAN,

ADALAH DIMAKLUMKAN BAHAWA SEBARANG ADUAN / MASALAH BERKAITAN DENGAN CAPAIAN INTERNET ATAU ROUTER SEKOLAH HENDAKLAH MELALUI PROSEDUR BERIKUT:

1. MASALAH ROUTER – LAPOR KE HELPDESK SCHOOLNET DI TALIAN 1-300-88-2888
(maklumat diperlukan : Kod Sekolah, Nama Sekolah, No. Siri Router)
: PASTIKAN PELAPOR MENDAPATKAN NO. LOG ADUAN DARIPADA HELPDESK GITN.

2. MASALAH CAPAIAN INTERNET – LAPOR KE SISTEM ONLINE STS.

ADALAH DIHARAPKAN, PIHAK TUAN/PUAN DAPAT MEMATUHI PROSEDUR INI BAGI MEMUDAHKAN KHIDMAT BANTU DIBERIKAN. SURAT-MENYURAT SECARA TERUS KE PIHAK BTP, AMATLAH TIDAK DIGALAKKAN.

MOHD APANDI BIN OMAR BAKI
PEGAWAI TEKNOLOGI PENDIDIKAN I.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: