Penyelenggaraan Peralatan ICT KPM 2011


Penyelenggaraan peralatan ICT KPM 2011 di daerah Dungun telah bermula pada Julai 2011 dan masih berjalan sehingga hari ini. Namun adalah suka kami mengingatkan pihak sekolah untuk memastikan perkara-perkara berikut :

Sebelum :- Persediaan Pihak Sekolah
1- Menyediakan Daftar Modal (Kew.PA-2)
2- Borang Aduan Kerosakan Aset alih Kerajaan (Kew.PA-9)
3- Penyelenggaraan Harta Modal (Kew.PA-14)
4- Mengisi STS secara Online

Semasa : – Syarikat Penyelenggaraan
1- Salinan Borang Pemeriksaan Penyelenggaraan Peralatan ICT (Borang PPP)

**Jika peralatan dibawa keluar dari kawasan sekolah, pastikan :
1- Salinan Borang Kebenaran Membawa Keluar Peralatan ICT Untuk Penyelenggaraan (Borang KMKP)

Selepas :
menandatangani dan menerima salinan
1- Borang Pengujian dan Pentauliahan (SPP)
2- Sijil Akuan Penerimaan (SAP)
3- Sijil Pengesahan Perkhidmatan Penyelenggaraan Peralatan ICT (Borang PPP1)

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: