Piagam Pelanggan

Bahagian
Teknologi Pendidikan, Kementerian Pelajaran Malaysia

1.     Mengambil tindakan terhadap aduan berkaitan peralatan TMK KPM di sekolah dalam tempoh dua (2) hari berkerja

2.    Membangun dan membekalkan sekurang-kurangnya 100 judul bahan sokongan pembelajaran ke sekolah dalam tempoh setahun

3.    Memberi khidmat bantu dan nasihat kepakaran dalam pengurusan Pusat Sumber Sekolah kepada sekurang-kurangnya 750 buah sekolah dalam tempoh setahun

4.    Memastikan siaran web TV mencapai sekurang-kurangnya 99.7% uptime pada bila-bila masa

5.    Membantu sekolah untuk mencapai tahap minimum tiga bintang berdasarkan Smart School Qualification Standard dalam tempoh setahun

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: